2014年4月10日 星期四

去北角playhouse玩

4月10日  星期四  晴天


上星期二晚D細路仔瞓晒, 
 我一面吃零食一面寫blog,
正在享受緊我一日入面最為自在嘅時光之際...
哥哥仔竟然瞓唔著叫醒咗兔寶寶!
呀妹喊咗幾吓, 就話要出來玩玩具, 
又話要去街街!
結果...叫醒人果個要罰, 
被叫醒果個..因為唔肯瞓番, 
都係要罰..齊齊企啦!
所以對上一篇blog差少少完成而未完成, 
延至今日先出!



*******************


昨天大少放假, 
我地又係去咗北角鋪頭仔食上海野, 
之後去咗另一間playhouse玩.
呢度比冒險樂園貴, 要成九十蚊一個小朋友, 
陪入場嘅家長仲唔可以轉人!
同兔寶寶經過幾次, 見佢好想玩咁;
而且佢攞咗人地D宣傳單張睇完又睇,
於是就在生日月帶佢玩一次!

成個場最矚目嘅飛機...
係最唔好玩嘅~
咪就係俾小朋友玩上機同落機囉~


因為我入唔到場(正確D講, 係我唔願意多付四十蚊去入場)
只能在門口影相, 影到個個人頭都好細粒!


大少入去同呀B玩咗個幾兩個鐘, 
我就四圍行吓街.
差不多時候, 叫佢兩父女出去食KFC, 
俾大少休息吓...

KFC下午茶餐好抵食, 廿蚊雞, 
個芝士通粉都幾好味~


兔寶寶摷嚟摷去都搵唔到D乜野啱食...
佢自己都話唔肚餓!
梗係啦, 有得玩邊會餓喎~


中場休息完畢, 入去再玩過!
大少已經作投降狀, 不停嗌好悶!
我夠知悶啦, 如果唔係, 
都唔會推你入去! 嘿嘿!
等你以為我平時湊女好爽吖嗱?!

其實今次兔寶寶已經好大進步, 
跟本唔會痴住大少玩, 
自己會搵朋友仔玩, 
大少極其量係附近睇住吓就得!
 黑衫果位姐姐仔, 就係同呀B玩得最多嘅, 
咪睇佢得五嵗人仔, 好識照顧小朋友, 
兔寶寶同佢玩得好開心!


好似佢見兔寶寶上唔到呢條爬梯, 
就帶佢去另一面行樓梯上去!
又幫呀B拎住D桶, 等佢上落容易些少~
所以呢, 女仔真係識照顧人多D!


兔寶寶, 你C喇!
俾你老豆戴綠帽!


戴完綠帽仲要做牛做馬...
 
 

玩到六點鐘, 
我地先行去呀爺屋企食飯!
 

11 則留言:

  1. 大少放假日係陪女玩日

    回覆刪除
  2. 好陰公呀!!!睇到我心都痛~~2個喺到罰企呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 企一陣架咋, 企企下响度玩得好開心LU...

      刪除
  3. 2個小朋友都聽話,肯罰企。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果呀妹一個佢唔肯架, 一捉要捉佢入浴缸先唔會走來走去, 哥哥企埋佢當玩囉~

      刪除
  4. 肯企響處愛司罰,都幾聽話。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢兩個都幾聽話嘅, 係有時做錯咗就不得不小懲大戒囉`~

      刪除
  5. 回覆
    1. 好難先影到佢兩個都面向幅牆呢!

      刪除
  6. 兩個小孩都好聽教, 真係肯企一陣.
    這綠帽都係襯衫呢! fashion呢! 嘻嘻!

    回覆刪除