2014年4月7日 星期一

梅窩之旅(二)

4月7日  星期一  晴天

續: 梅窩之旅(一)


第二天嘅行程, 
繼續逗留响梅窩實在無乜好玩, 
於是我地搭吓船去長洲行吓~
細路仔上船有乜好做?!
又係食吓零食啦!
 
 
 




 隻船中途在芝麻灣有站上落客.
本來都有意上島上遊覽一下, 
但哥哥仔爸爸告知該島一邊有欄杆, 一邊無;
大概都唔太啱細路仔行, 於是直接去咗長洲!
 
 


長洲我嚟過很多次, 
比較熟, 就知邊度有野食!
大人唔食, 細路仔都要食架~
呢間舊式餅鋪嘅蛋撻和椰撻都好正, 
回程時想話買返少少回渡假屋食, 
店主笑笑口話明天請早喎~


當然有去食大魚蛋, 
但最出名果間無開, 
我地幫襯呢間就麻麻地好食!
朋友仔吃了兩小口就放下了~


嗱, 有晒証據, 
流浪狗吸引過豆腐花同魚蛋!


食完野要做吓運動!
佢地話咁樣係火箭喎!



影呢幅相嘅同時, 
我發瘋地狂嗌: 行慢D呀.....


哈, 咪睇我咁瘦, 
好好力水架!



又食! 
呢度賣茶粿和各式糕點.
買了椰汁紫米糕和紅豆糕分吃, 
味道麻麻, 但店東很友善.



紅豆餅, 無食!
只係到此一遊就算, 
樣樣都食嘅話, 肚皮會爆~



嚟得長洲點少得同風帆影相?!
 


呢日天氣都唔多好架!
明明日頭都忽然天黑!
行多陣就走人!
 
 


五點多我地就回到碼頭趕船返梅窩了.
點解?! 友人嘅男友問都唔問就玩surprise入咗去, 
 大佬, 唔係日日都留响梅窩架嘛~
不過咁,我都好欣賞佢有呢份心, 
要大少山長水遠謄入去, 不如攞佢條命咯~

臨上船, 在小店買了蛋型大菜糕.
 


友人拿出夾糖一包, 
哥哥仔快手拎咗, 兔寶寶想話搶呢...
此情此景, 令人聯想到馬騮山上的馬騮~
 


好彩佢地好快就攬頭攬頸.


呢程船仲有野玩, 
玩呢D好多人小時候都玩過嘅吹波波!
 


因為多咗友人男友呢個有食力嘅飯腳, 
我地先有quota可以上館子吃一餐較好的~


不過自呢日起, 
哥哥仔唔知係咪食慣零食當飯, 
就要人餵先肯食飯喇~
 


 晚飯後回到屋裡, 
兔寶寶又係唔肯用花灑洗頭沖涼.
仲有大家留唔留意到呢?
咁多日佢都係著住同一條裙和褲的, 
因為佢唔肯著我帶來較為中性的衣服!
加上大人都覺得很疲累, 所以決定提早一天返市區!


臨走留影...
 

11 則留言:

  1. 你帶住兩個豆丁,好似對龍鳳胎,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同佢地出街, 好多時都俾人問係咪龍鳳胎架~

      刪除
  2. 揍住兩個小朋友去玩都幾辛苦架

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次都唔太辛苦, 有朋友仔分擔下.

      刪除
  3. 吹波波都係我兒時玩意
    哥哥仔都好黐你喎, 兩個好似龍鳳胎 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 同佢地出街, 好多時都俾人問係咪龍鳳胎架~

      刪除
  4. 最開心係尼個時候, 尼個歲數, 佢哋去邊都咁開心, no complain!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀B只要係行出屋企門口就當出街架喇!

      刪除
  5. 兩個小朋友一起玩的場面, 令人覺得好開心呀! 添加熱鬧的感覺...
    兩母女一起拍照, 發覺樣子好似呀! 不過兩人表情不是一致....兔寶寶睇緊乜呢?

    回覆刪除