2014年4月17日 星期四

舊曆三嵗生日

4月17日  星期四  晴天


剛剛過咗嘅星期五, 
已經係兔寶寶嘅舊曆生日.
早在在呀爺屋企食飯時, 
已經切埋生日蛋糕了.
其實連新曆生日都過埋, 
只係我在懶, 遲遲未出blog~

舊曆生日蛋糕好抵, 
响呀爺爺屋企樓下嘅舊式麵包店買, 
只係價值三十幾蚊!
但我覺得佢係好食過美心果D蛋糕架~



三嵗人仔真係會攪事!
嫲俾利是佢, 
佢竟然想隊入蝋蠋燒~ 


不停攪攪攪, 
睇少一眼都唔得!


食到好似鬍鬚妹咁, 
先係最好食!


第二日先係正式舊曆生日, 
我地去咗皇室堡, 睇Hello Kitty!


佢可能開心得滯, 
先目無表情掛?!


見到佢鍾意嘅士多啤梨, 
先識笑少少!


我地其實都唔知有個咁嘅展覽, 
但睇兔寶寶呢身打扮, 
就知佢有幾鍾意Hello Kitty啦~


四圍摸下, 手多多咁.... -_-


大少好無聊, 
話要度下呀B夠唔夠90cm高喎!
兔寶寶晨早就已經有一米高架喇!
夠高都無用, 呢個吹氣公仔, 
要星期六日先開放嘅...


哈, 佢終於發現自己件衫都有隻吉蒂貓!


睇完HELLO KITTY, 
我地去咗食乳酪雪糕.
 


之後再去埋冒險樂園玩...
 

走返落去玩具反斗城買埋幾隻吉蒂貓蛋蛋, 
就算帶咗佢玩一大餐~


7 則留言:

  1. 來自三歲人仔, 來自星星的你, 生日更精彩^^ Happy Birthday Happy Easter Happy Family~like~嘻嘻~哈哈~

    回覆刪除
  2. 兔寶寶:Happy Birthday!生日快樂!

    回覆刪除
  3. 寶寶,生日快樂!快高長大!

    回覆刪除
  4. 三歲啦,生日快樂,身體健康,快高長大!

    回覆刪除
  5. 三十幾蚊個蛋糕???半磅呀?

    都好難整得難食過嗰幾間連鎖嘢啦!以前東海堂啲餅好好食㗎,可惜俾美心收購後…

    都三歲囉,生多個等兔寶寶日後有個人商量吓分擔吓責任啦,衰鬼 ^^

    回覆刪除