2014年4月5日 星期六

梅窩之旅(一)

4月4日  星期五  晴天

上篇有些網友問我四月將會去邊樹玩?!
其實大少一個養四個開支咁大, 
仲可以去得邊度吖?! 
搭飛機嘅...希望出年可以啦!
搭吓船搭吓巴士果D旅行都仲得嘅...

今個星期去了三日兩夜的宿營.
今次宿營都幾臨時, 
係有個朋友本來約好表妹一家, 
營地都book埋, 
點知個表妹屋企有急事而失約, 
最後搵我同另一位朋友臨時拉夫.
本來預算去五日架!
不過星期一天氣實在太差, 
所以先改咗係星期二起行.
我仲拖埋哥哥仔, 實行一拖二齊齊離家出走!

出門時都有雨, 
兩位小朋友著定雨衣和涼鞋, 出發!!



去到碼頭喇~
 
 
 
 
 


兔寶寶, 你望住鏡頭唔笑都算啦, 
做乜仲專登撩鼻呀!????


一個肯笑, 一個唔肯, 
咁就自然影哥哥仔多D!
 

去超市買咗D食物就直接搭的士去營地, 
執行李時我先發現自己無帶叉電器, 
要等每朝到便利店叉電!
成為整個行程最為不便的一環!


唔知算好彩定唔好彩, 
星期二當天都幾大雨, 
我地都係留响室內, 
三個女人一個墟自然傾過不停.
預咗落雨無野玩, 
帶定十隻八隻卡通DVD俾兩位小朋友解悶~
兩位朋友都係極重體形嘅OL, 
兩餐都係食兩條菜就飽, 無乜特別好食.
細路仔最開心, 
一面睇DVD一面食零食, 飽晒!


到星期三天公造美,
終於可以出吓去行吓!


好彩佢地兩個肯一人袋返自己D衫同自己D水, 
我先無咁吃力咋!
朋友仔又肯幫手拖一個, 
唔係帶住兩隻甩繩馬騮都幾辛苦!
 
 




除咗我之外, 

另外兩位女仕平時著high heels多過波鞋, 
唔係特別行咗好多地方!
但都盡力為兩位小朋友留倩影~
 
 

(續)

14 則留言:

  1. 其實放假唔一定要出外玩,香港都好多地方可行,兩個小朋友有伴都唔錯喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個小朋友係開心D嘅, 係大人要睇住兩個就麻煩D.

      刪除
  2. 嚟呢度渡假都唔錯呀!

    回覆刪除
  3. 同妳媽家去宿營時食返夠囉,燒嘢食仲熱鬧好玩!

    我都好怕同啲細食人食嘢,冇癮呀!食咁少阻人做生意亦唔好意思!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔係, 坦白講如果佢地兩個係咀尖尖唔貴唔食果D, 都唔會叫我去啦! 平時我自己都食得好簡單, 今次去宿營自己煮幾餐反而啱我, 慳錢又健康.

      刪除
  4. 哈!你令我釣起童年銀礦灣宿營,嗰時我8,9歲,就係跟小童群益會去,7天參觀十字鮮奶,有得飲,游水唔識差點被浮沙嚇C,最記得看著本圖書,叫兒童樂園,內便有頁一月好放牛,二月放搖隨山走,跟住一句句說到12月,最後一晚火溝,哈落兩,在室內圍著大光燈作算.哈!50多年前,唔知還存在?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩你真好記性, 仲記得本書講乜! 不過你話唔識游水差D嚇親, 就令我諗起以前又係八九嵗果時跟呀媽報果D屋村團, 去橋咀島, 游游吓水時有個細路遇溺後救唔返, 果時都未識驚, 係聽D大人不斷咁講咋~

      刪除
  5. 哈~2個小朋友玩得好開心咁喎!~遠離市區真係唔錯~香港太多人...有時街都唔想出呢~!

    回覆刪除
  6. 我哋一家都好大食, 樣樣都叫D食D先開心!

    回覆刪除
  7. 斷咗片,做咩大少要養多哥哥仔既?

    回覆刪除
  8. 男童女童似模特兒, 可能係拍雨衣雨具廣告(^_*)

    回覆刪除