2014年3月31日 星期一

私人畫展

3月31日  星期一  陰天

好耐無出blog了...
懶並不是一個原因.
當人人都在追韓劇時, 
我就在夜深人靜之際煲小說...
在十幾嵗時睇過一次金庸全套武俠小說,
廿幾嵗時再睇, 
到現在三十幾才又再番睇, 
愈睇愈只有覺得愈好睇;
希望嚟梗每十年都仲有精神再睇一次啦~

三月過咗, 
兔寶寶嘅playgroup出了一張成績表, 
由老師總結過去一個月嘅表現.

 


總括來講, 老師嘅評語都是十分正面的.
一來呀B唔係一個攪事嘅小朋友, 
二來係上堂時佢十分專注.
上咗一個月, 佢D語言能力明顯地進步了,
一入到學校就識自己轉channel講英文!
我在課室外"裝"佢上堂, 
就發現佢嘅表現比响屋企還要乖!
平時要佢做D野, 
有時都要扭吓擰吓先肯, 
但在課室就好主動.
同埋平時都會同哥哥仔爭吓野, 
响課室就完全無喎!
原來小朋友年紀小小已經識得走雙面!
 

 嚟緊四月因為有復活假, 
加埋我同兔寶寶新曆農曆生日, 
又會去吓旅行咁, 
會暫停playgroup一個月,
到五月至七月再返過.

上咗短短一個月, 
屋企貼滿了大大小小勞作~
果兩舊貼咗棉花嘅唔係jelly-fish, 
老師話係rainbow來的.
只係老師話呀B貼第一條紙時要pink, 
第二條又係pink, 第三條都係要pink囉~~


間學校有無heart真係好易睇,
之前上咗某音樂班有幾個月, 
除咗學do ri me之外, 
堂堂都係學果D野!
無勞作, 只有俾個英文字你填色!
最後, 想讀埋唔讀都唔得, 
果間學校會响四月執笠, 
好彩佢退返學費俾我咋!


黑白月亮, 
老師大讚兔寶寶可以坐定定好耐做勞作架!
我覺得佢都有少少完美主義, 
好似刷牙刷到有小小咀邊, 佢都要即刻抺咗先再刷,
明顯同我男人婆性格好唔同!


呢幾張係再之前同佢報塗鴉班嘅印畫.


復活蛋都有.


仲有扇同搖鈴.


 Melody同雀巢都有!
個雀巢本來有兩粒朱古力蛋架, 
不過家有為食B, 擺唔到復活節LU!
而個Melody呢?!
兔寶寶應該有份畫上眼睛和咀巴, 掛?!


14 則留言:

  1. 呢個playgroup真係做得好認真。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 都係去吓離島, 同遲D同呀媽返大陸旅行.

      刪除
  3. 兔寶寶d労作好靚呀~你哋會去邊玩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係去吓離島, 同遲D同呀媽返大陸旅行.

      刪除
  4. 返咗學,兔寶寶真係有好大進步呀!

    回覆刪除
  5. This is a new magazine "m.i.l.k." and new rabbit baby model with her excellent creative paper handcraft~ like+ like~ (^_^)
    HAPPY BIRTHDAY for baby & mother~ hahahaha~
    HAPPY EASTER for your family~ yeah!!!!!!! hahahaha~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 就快到兔寶寶舊曆生日, 不過我地都唔會點慶祝LU, 最多都係求其食餐就算.

      刪除
  6. 因為用英文兔寶寶識轉English channel 我都轉用English comments嘻嘻! 尾後個張好應節呀! 復活節快樂大家朋友bloggers~

    回覆刪除