2014年3月27日 星期四

又是放假一天

3月27日  星期四  晴天


尋日又係大少放假, 
等兔寶寶上完playgroup,
我地去咗美心快餐食下午茶.
無影相, 
但我想講佢地嘅香茅雞翼係幾好食嘅...

兔寶寶唔知係咪知自己好快重到無人抱到佢, 
呢排成日要人抱~
 可以確認嘅係, 
識得行識得走嘅, 大部份都係唔願意行...
 



食完下午茶返屋企沖下涼灘抖吓, 
好快又到晚飯時間.
呢排好喜歡去bubble sushi去吃early bird放題, 
一來平, 
二來係食完都只係八點, 唔會攪到好夜先瞓得~
 


第一round壽司~
 


兔寶寶話佢自己食緊ice-cream cone!

 仲有好多野食!


呀B呢晚唔係食太多野, 
後尾都要我返屋企煮飯佢食..


甜品時間, 
有人又頂唔順搵周公!


後記: 食完呢餐對我來說十分豐盛嘅放題, 
當晚有人要求我煮宵夜佢吃.
我當然借咗聾耳陳隻耳, 
一味話眼瞓, 睬佢都傻.
結果那人自己在雪櫃摷了邪惡腸和火腿煮來吃..
我嗅到了那香氣, 
忍唔住起身EE哦哦...
大佬, 四十幾五十嵗人食完放題半夜三更食D咁嘅野, 
好過癮咩?!
忍唔住一哦就哦咗十幾分鐘,
又膽固醇啦又鈉又防腐劑又呢樣果樣諗住嚇窒佢;
最後大少很含蓄地問我一句, 
是否做家庭主婦做得太耐了, 
食條腸俾我都要哦咁耐, 
我才懂得收口...

原來, 不知不覺, 
我變了嫦娥~


12 則留言:

  1. 哈哈,食宵夜的確唔係好習慣。

    回覆刪除
  2. 哈哈哈哈哈哈…

    咁妳一早就烚碟菜過佢啦,娥姐!我屋企冇呢啲邪惡嘢㗎,呢啲嘢秒秒鐘都唔應該食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D邪惡野係同佢一齊去超市時佢自己放入購物車架! 我都叫過佢唔好買, 係估唔到佢就咁煮兩條腸三片火腿來空口食囉!

      刪除
  3. 咁你做乜要買呢啲邪恶野呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D邪惡野係同佢一齊去超市時佢自己放入購物車架!

      刪除
  4. 嫦娥~~哈哈哈~正常吖~好多女人做咗嫦娥都唔知~!

    回覆刪除
  5. 兔寶寶津津有味的食相, 咁啱剛剛我又有食suchi~ 當然一樣好味呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 手卷佢麻麻地, 係初時以為係雪糕先咁好味咋! 佢都係適合食鰻魚壽司!

      刪除